A Veszprémi Érseki Főiskola rektora állást hirdet rektori titkár munkakör betöltésére.
A hirdető egyházi fenntartású felsőoktatási intézmény. Fenntartója a Veszprémi Érsekség.
A munkaviszony határozatlan idejű jogviszony.
A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A munkavégzés helye: 8200 Veszprém, Jutasi út 18/2.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
- a rektor munkájával összefüggő ügyviteli és szervezési feladatok koordinálása, a rektor munkájának teljeskörű támogatása;
- naptárkezelés, időpontok szervezése, határidők nyomon követése;
- a főiskolai és a központi (rektori) adminisztrációhoz kapcsolódó dokumentumok kezelésének, érkeztetésének, irattározásának, archiválásának, illetve a dokumentumkezelési folyamatok teljeskörű koordinálása;
- a rektor, a Szenátus, valamint az állandó bizottságok és egyéb testületek döntési, javaslattételi, véleményezési jogkörébe tartozó ügyek előkészítése, jegyzőkönyvezése, a végrehajtás ellenőrzése és monitorozása;
- testületi ülések, megbeszélések szervezése, előkészítése, támogatása; a testületi döntések végrehajtásával összefüggő szervezési feladatok ellátása, ellenőrzése;
- a rektor által kiadott feladatok végrehajtási határidejének figyelemmel kísérése, közreműködés azok teljesülésének ellenőrzésében;
- a Főiskola működéséhez kapcsolódó beszámolók, határozatok, szabályzatok, utasítások elkészítésében való részvétel;
- kapcsolattartás a Főiskola valamennyi szervezeti egységével;
- kapcsolattartás a Főiskola hazai és nemzetközi partnereivel.
Elvárások:
- felsőfokú végzettség;
- magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség;
- társalgási szintű angol nyelvtudás;
- logikus és strukturált gondolkodásmód, rugalmasság;
- magas fokú kommunikációs és kapcsolatteremtő készség szóban és írásban;
- a Microsoft Office haladó szintű használata;
- megbízhatóság, lojalitás;
- hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
Előnyt jelent:
- felsőoktatási intézményben, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk:
- megállapodás szerinti munkabér;
- a munkába járás költségtérítése;
- kedvezményes étkezés a Főiskola önkiszolgáló éttermében.
Benyújtandó iratok, igazolások:
- motivációs levél;
- fényképes szakmai önéletrajz;
- végzettséget igazoló dokumentumok másolata;
- sikeres elbírálás esetén 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány.
A munkakör – a munkáltató pozitív döntése után – azonnal betölthető.
Az álláspályázat benyújtásának határideje: 2025. március 16.
Az álláspályázat benyújtásának módja:
Elektronikus úton – a bérigény megjelölésével – Keserü Szilvia humánpolitikai adminisztrátor részére a keseru.szilvia@ersekifoiskola.hu e-mail címen keresztül.
- február 20.